Πολιτική Εγγυήσεων

Τελευταία ενημέρωση: Οκτώβριος 2025

Η Ταπετσαρίες Δράκος Μιχάλης εγγυάται την ποιότητα των προϊόντων της και δεσμεύεται να παρέχει στους πελάτες της προϊόντα άριστης κατασκευής, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του εκάστοτε κατασκευαστή και τη σχετική ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία.

Η παρούσα Πολιτική Εγγυήσεων περιγράφει τα δικαιώματα και τις διαδικασίες που αφορούν την αντικατάσταση ή επισκευή προϊόντων που εμφανίζουν ελαττώματα.

Είδη και Διάρκεια Εγγύησης

Όλα τα προϊόντα που διατίθενται από το drakostapetsaries.gr καλύπτονται από εγγύηση ποιότητας, η οποία μπορεί να παρέχεται είτε από τον κατασκευαστή, είτε από την ίδια την επιχείρηση Ταπετσαρίες Δράκος Μιχάλης, ή και συνδυαστικά, ανάλογα με το είδος του προϊόντος.

  • Για τα τυποποιημένα προϊόντα, ισχύει η εγγύηση του εκάστοτε κατασκευαστή (συνήθως 12–24 μήνες).
  • Για τα custom προϊόντα (κατά παραγγελία ή κομμένα στα μέτρα), ισχύει εγγύηση 3 μηνών από την ημερομηνία παράδοσης.

Τι Καλύπτει η Εγγύηση

Η εγγύηση καλύπτει:

  • Εργοστασιακά ελαττώματα,
  • Ελαττωματικά προϊόντα που δεν λειτουργούν ή δεν ανταποκρίνονται στις προδιαγραφές τους,
  • Αντικατάσταση προϊόντος ή επιστροφή χρημάτων εφόσον το προϊόν δεν μπορεί να επισκευαστεί.

Η επιχείρηση αναλαμβάνει όλα τα έξοδα επιστροφής και αντικατάστασης, μόνο εφόσον το ελάττωμα προκύπτει αποδεδειγμένα από τον κατασκευαστή ή από δικό μας σφάλμα.

Τι Δεν Καλύπτει η Εγγύηση

Η εγγύηση δεν ισχύει στις παρακάτω περιπτώσεις:

  • Φθορά από λανθασμένη τοποθέτηση ή χρήση του προϊόντος,
  • Ζημιές από υγρασία, έκθεση σε ήλιο, ή καθαρισμό με ακατάλληλα υλικά,
  • Σχισίματα, γρατσουνιές, ή ζημιές από ατυχήματα,
  • Ζημιές που προκλήθηκαν από αμελή ή εσφαλμένη μεταχείριση,
  • Ζημιές που προήλθαν από μεταφορικές εταιρείες ή τρίτους συνεργάτες,
  • Τυχόν μεταβολές στην εμφάνιση (π.χ. αποχρώσεις, φθορά υλικού) που οφείλονται στη φυσική χρήση ή στο πέρασμα του χρόνου.

ℹ️ Σημείωση: Η εγγύηση ισχύει μόνο για προϊόντα που έχουν αγοραστεί απευθείας από το drakostapetsaries.gr.

Διαδικασία Ενεργοποίησης Εγγύησης

Για να ενεργοποιηθεί η εγγύηση, ο πελάτης πρέπει να ακολουθήσει τα παρακάτω βήματα:

  1. Επικοινωνία αποκλειστικά μέσω email στο info@drakostapetsaries.gr, αναφέροντας:
    • Ονοματεπώνυμο και αριθμό παραγγελίας,
    • Περιγραφή του προβλήματος,
    • Ημερομηνία αγοράς.
  2. Αποστολή φωτογραφιών ή βίντεο που να απεικονίζουν καθαρά το ελάττωμα.
  3. Η ομάδα μας θα εξετάσει το αίτημα και, εφόσον επιβεβαιωθεί ότι πρόκειται για κατασκευαστικό σφάλμα, θα προχωρήσουμε σε:
    • Αντικατάσταση προϊόντος, ή
    • Επιστροφή χρημάτων, ή
    • Άλλη λύση αποκατάστασης, σε συνεννόηση με τον πελάτη.

Αν το ελάττωμα δεν εμπίπτει στους όρους της εγγύησης, τα έξοδα επιστροφής και αποστολής βαρύνουν τον πελάτη.

Νομική Κάλυψη

Η επιχείρηση συμμορφώνεται πλήρως με τις διατάξεις του Ν. 2251/1994 για την Προστασία των Καταναλωτών, καθώς και με τις ευρωπαϊκές οδηγίες που αφορούν την εγγύηση και την ευθύνη για ελαττωματικά προϊόντα.

Τα δικαιώματα του πελάτη που απορρέουν από την ισχύουσα νομοθεσία δεν θίγονται από τους παρόντες όρους εγγύησης.

Επικοινωνία

Για οποιοδήποτε ζήτημα που αφορά την εγγύηση ή απορίες σχετικά με την κάλυψη των προϊόντων, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας:

📧 info@drakostapetsaries.gr
📞 +30 694 7944 754, +30 22210 81352